dilluns, 10 de novembre del 2008

Diari 9/11/09

Maxeico a les 6 del matí;
men vaig a la duxa em visteixo i esmorço una mica;
men vaig de casa direcció al centro en el que estudi el cicle mitjà de puricultura;
surto del centre i men vaig a casa a dinar.Després m'estiru una mica al sofà i em relaxo sempre que no hagi de tornar al centre,quan ja m'aixeco del sofá verenno una mica, i menvaig al carrer,després vaig a l'autoescola ja que tinc 17 anys mich i estic fent la teoria ...
De moment vaig bé a la teoria ia veuré a la pràctica.
Després surto amb els Amics a donar una volta quan torno a casa dino una mica ja que no tinc molta gana pel que he estat picotejant pel carrer i hem vaig a la dutxa i hem conecto una mica per aparlar amb els amics ia les 24:00h o un mica més tard em vaig al llit o hem poso a veure una mica la televisió però molt rarament em poso a veura-la ...